Semangatku

Selasa, April 05, 2011

Semalam yg penat

Patutnya entri nie ku tulis semalam tapi since kepenatan yg teramat terpaksalah dicerita ceritunkan ari nie...

Semalam ke Dubai...teman suami pie meeting...hmmm biasalahh kalau ke Dubai sure aku harus pie sama...mana tak nyaa dibawak utk dijadikan driver hahaha...kata suami cara pemanduanku amat berhemah dan very international...entahlah puji ikhlas or puji sbb nak suh aku jadi drivernya haha...pe pe pun aku pemegang lesen memandu udah 10 thn tau!!!....korang ada...sure tak derrnya haha....bangga tu weyy...dlm 10 thn tuu sekali jer accident tu pun bukan ku yg bawak suami yg bawak..so dikira aku nie pemandu yg sangat2 berhemahlah yaa....siap ada international licence lagi sejak duk abu dhabi nie...yg tu sure korang memang tak der lahh kan kan kan

All the way dari abu dhabi ke dubai akulah yg memandunya...tukar jap jerr sbb ku mengantuk gila lepas perut diisi penuh2 yg segala macam makanan yg best2 kan...mata pun apa lagi...syaitan nauzubillah mengosok2 mataku kasi tutup sampaikan lepas jer tukar driver terus terbongkam mulut ternganga hahaha....malu weyy....dah lah waktu tu adik ipar pun ada hahahaha....tragiss betull lahh!!!

Apa2 pun aku nie jenis yg suka drive...kalu kat mesia kl - kel tu biasa jerr 6 ke 7 jam tuu ku drive sowang2 jerr...kira aku niee pemandu yg berada di classnya yg tersendirilah....suka memandulah jawabnyaa.....

2 ulasan:

  1. eleh...baru 10 thn...aku dah 11 thn okeh!..lebey setahun dari hang..hahahahahaha...tapi bwk keta mcm pelesit!!laki aku memg x kasi aku pegang stereng klu dia ada skali...eeeeeee....tapi seriyes, memg aku suka bwk keta laju²..menyelit kiri kanan...lembik arrr klu bwk slow² niee....muahahahhaaha...

    BalasPadam
  2. FI Driver tuu...hang cam tak tauu org mesia bawak keta cam ner kan hehehe...tapi suamiku sukaa aku bawak keta...class gitew katanya haha....

    BalasPadam