Semangatku

Isnin, April 25, 2011

My Life’s Story Blog First Giveaway



Salam korunk...

Moga chat2 ajer yaa...lama tak update nie...kepanasan melampau kat bumi arab niee buatkan akak tak senang duduk...panas panas panass....hehe..sapa nak merasa mai lerr...semalam jerr suhu 41 celcius...uwaaaa panassnyaaa...kat umah ada AC, kat keta pun ada AC tiba2 kat luarr membara...

Cik My kita buat GA lahh...jom pakat2 join yaa...mana tauu dpt hadiah best dari Vietnam nanti...uwaa gitewww...nanti giliran akak lah pulak buat GA nanti korunk dpt hadiah dari bumi arab lakk...mana tauu sekor unta cumilll hahaha...tapi biarlah pengikut akak ramai dulu yaaa kuangx3...Kalau nak join GA niee klik SINI yaa...senang jerrr

Nak tag sapa 2 orang nie yaa...secara tak sengajalah akak tag 2 org kawan nie yaa...

1.  Orang putrajaya
2.  Cik Lulu

Semoga berjayalahh...

6 ulasan:

  1. alamak!! kalau menang ni byk kos nk kena hantar ke abu dhabi nih!;D

    tenks join!;)

    BalasPadam
  2. lom sempat hang tag aku, aku dah siap antaq..miahahahahaha...

    p/s: aku keee org Putrajaya tuh???erkk!!!

    BalasPadam
  3. hehehe...kalau menang simpan jer dulu nanti kelik mesia kita roger hahaha...berangan kalau menangg lah kan kuangx3

    tue lerr pasainyaa...tak perlahh hang memang paster2 one bab2 GA nie kan haha...semoga berjayalah yaa :)

    BalasPadam
  4. aku tag hang lagi nie...sila join!

    http://ezadatul.blogspot.com/2011/04/mamachia-1st-give-away.html

    BalasPadam
  5. salam ziarah dan salam perkenalan dari saya..
    saya singgah dan follow blog awak ya..
    marilah singgah ke blog saya lalu follow la sekali ek.. hehe..

    BalasPadam
  6. salam ziarah dari bumi Mesia...;)

    entry anda sedang diadili..;)

    gudluck kak!;)

    http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/05/masa-untuk-mengadili-entry-entry.html

    BalasPadam