Semangatku

Rabu, Januari 26, 2011

Pertama Kali aku di sini :)

Bismillahirahmanirrahim & Assalamualaikum w.b.t.

 
Apa jua keja yg nak dilakukan mestilah dimulakan dgn bismillah...barulah berkat...inshaAllah :)

Ishh rasa cam tak percaya aku cipta blog ttg diriku ini hahaha...bukan reti ngat pun suka2 ajer niee tak der keja kan..almaklumlah aku niee "Home Minister" buat masa nie haha...apa2pun ku gembira ngan apa yg kulalui skrg niee...semua org nak jadi cam aku niee...duk umah tak keja...hanya menghabiskan sisa-sisa hidup dengan melakukan apa yg aku sukai.  Menghabiskan masa yg ada like a free bird...terbang di awan biru tanpa sempadan hehe....Anyway, bukan tak nak kejalahh tapi lum dapat keja sesuai ngan diriku so suamiku kata nevermind...just enjoy your life now.  Selalu ajerr kata2 semangat kedengaran ditelinga aku nie...almaklumlah aku niee cepat jerr bosan kalau tak der apa yg nak dibuatkan...setelah 10thn asyik keja jerr nie lah pertama kali ku jadi pengangur terhormat...suka pun ada, bosan kejap2, selebihnyaa entahlah tak tahu nak kata hahaha......apa2punn bersyukur ngan apa yg aku ada skrg niee...cuma kena biasakan diri ajerrlah.  Selalunya pagi2 kejaku bertenggek kat FB lah, check email lahh, baca news lahh noww ada satu lagii hobi bakal menyusul niee....menaip apa saja yg terlintas kat fikiran ni diblog kesayanganku ini hehe....sure lepas niee masa2 yg ada akan kuhabiskan disini selain dari apa yg sepatutnya lah kan hehehe....tak leh tulis panjang2 nanti kekeringan idea lakk..so thats all for now...:)

Happy2 selalu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan